Street Chic: Milaan Fashion Week

En wat vind jij van deze outfit. Is het jouw style of juist niet? Wat is er lelijk of juist mooi aan. Ik ben benieuwd naar je mening!!!

Rachel Zoe @ Milaan Fashion Week

Bron: www.elle.com

2 responses to “Street Chic: Milaan Fashion Week

  1. Ze ziet er uit als zo’n weird lady die 300 katten thuis heeft en zichzelf compleet is vergeten te verzorgen. (how’s that for painting a picture?😉 )
    Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit geweldig vinden (beetje Olsen twins stijltje) maar mij doet het niks.

  2. LOL @ Druus, heerlijk beeldend benoemd😉

    Hmmm, de stijl vind ik in principe wel leuk, of beter gezegd: zou leuk kunnen zijn. Maar omdat ze zo dun is vind ik dit eigenlijk niet goed staan, daar het lange vest komt ze ontzettend lijzig en slungelig over, ze lijkt inderdaad een beetje ‘out of it’.

Leave a Reply

