OSCARS 7 maart 2010

Ik hou van films maar ik hou wat minder van de evenementen erom heen zoals de Oscar’s etc etc… Wat ik wel leuk vind aan die evenementen zijn de sterren in de meest prachtige jurken, de mooiste schoenen en fantastische make-up…

Dus eigenlijk ben ik heel benieuwd wie de mooiste jurk aan zal hebben en wie de lelijkste..Ik vraag me soms echt af waarom een ster een lelijke jurk draagt..Ehmm wat voor een styliste ben je dan???? Om toch een klein tripje down memory lane te nemen hier een paar van de mooiste en lelijkste jurken van de Oscars…Let wel zo zijn deze jurken benoemd. Wellicht vind jij ze wel mooi of juist helemaal niet.

De mooiste jurken:

De lelijkste jurken:

Best grappig dat bijvoorbeeld Uma Thurman de ene keer de lelijkste jurk aan heeft en dan weer een van de mooiste jurken..Bizar..

Bron: http://showbiz.sky.com

One response to “OSCARS 7 maart 2010

  1. Haha ja die (lelijke) jurk van Gwyneth Paltrow weet ik nog. Als je relatief gezien wat minder grote…. dames hebt dan doe je toch niet juist zo’n jurk aan? Die bovenste van Kate Winslet vind ik erg mooi.

Leave a Reply

