Zomaar

Zo ik lig nu te chillen in bed en het is een uurtje of half twee s’nachts. Ik zit nu een beetje over mijn blog na te denken en ik vind het best een beetje eng. Aan de ene kant vind ik het dood eng wat mensen van mijn blogje vinden maar aan de andere kant heb ik ook hele lieve opmerkingen gekregen! Dat vind ik echt tof…Fashion kan als iets voor leeghoofden gezien worden, aan de andere kant is het een manier om je te uiten. Of dat nu is omdat je bij een bepaalde groep hoort of dat je dat het bij je persoonlijkheid past. Zo hou ik van sneakers en daar zul je me dan ook heel vaak in zien lopen, natuurlijk heb ik ook killerheels en mooie leren laarzen maar die sneakers horen bij mij..Het zal er ook vast mee te maken hebben dat ik niet lang op die killerheels kan strompelen..Ik kleed me naar hoe ik me voel… Wat vinden jullie van het onderwerp fashion??? Zijn jullie net zo een leeghoofd als ik of misschien wel veeeeeeeel erger..Wat doet kleding met jou en dan maakt het niet uit of het H&M is of een merk of dat je zelf maakt. Of vind jij het maar onzinnig dat mensen zich daar zo druk om maken? Ik ben benieuwd hoe jullie ertegen aan kijken.

One response to “Zomaar

  1. Ik kom even uit mijn lurk-stoel omdat ik weet dat reacties toch wel leuk zijn😀

    Ik probeer de laatste tijd steeds meer mn eigen stijl te vinden. Was altijd van de spijkerbroek en vrijwel altijd effe shirtje. Op vakantie merkte ik eigenlijk hoe geweldig jurkjes zijn! Dus die koop ik nu veel meer en maillots zitten veel lekkerder dan een broek dus ik ben ook nu met het koude weer tevreden met mn jurkjes hahaha.

    Koop de laatste tijd vooral veel online en overzees, toch iets origineler dan de h&m.

    Ik hou me er toch wel steeds meer mee bezig, valt me vooral op dat als ik een hele hoop nieuwe kleding heb gekocht ik dat dan alleen maar draag en de rest niet leuk meer vind hahaha echt zo van wat droeg ik dan voor ik dit kocht!? Beetje wispelturig qua smaak dus

Leave a Reply

