Hype Means Nothing

In januari zijn mijn vriend en ik een weekendje naar London gegaan. Veel te weinig tijd voor veels te veel winkels. Maar we hebben daar toch flink wat leuke dingen gekocht. Voor het eerst ben ik in Selfridges geweest en wat een geweldige winkel is dat.. Ik heb mijn ogen uitgekeken, wat een mooie winkel en wat een service…

Op de heren afdeling zagen we hele leuke aparte t-shirts van rappers zoals Kanye, Jay-Z, Lil Wayne, Pharrell etc etc… Mijn vriend wilde er wel een hebben maar wilde eerst nog verder kijken..Puntje bij paaltje had hij het niet gekocht en baalde hij ervan op de weg terug naar huis. Maar gelukkig zijn deze beauties nu ook al een tijdje in Nederland te koop. Vriend is inmiddels helemaal gelukkig met een Kanye West shirt… Maar het concept van deze shirts vind ik best cool..Vandaar dat ik er een klein onsamenhangend stukje aan wijd.

En zo zien de t-shirts eruit…..

De shirts zijn verkrijgbaar bij Lock @ Load te Utrecht en de Gorilli Store te Rotterdam.

Gorilli Concept Store
Oppert 296-298
3011 HV Rotterdam
The Netherlands

Bron: www.gorilli.com & http://www.lock-load.nl & http://www.hypemeansnothing.com

Leave a Reply

