The Goddess Experience update

Gisteren kreeg ik mijn boek “The goddess experience” binnen. Het boek ziet er echt heel erg leuk uit. De kaft is echt knalroze.. Ik word daar al vrolijk van.

Ik heb het boek een beetje doorgebladerd en ik kan niet wachten om erin te gaan beginnen. Ik moet eerst mijn huidige boek uitlezen.

Het boek is niet groot, dus erg handig mee te nemen. Hierboven zie je een foto van de “eerste pagina”. Het gaat er dus eigenlijk om “Wat maakt jou gelukkig”. Zeker een leuk onderwerp, want waar word jij gelukkig van? Zijn het de kleine dingen in het leven of juist niet…

Ze bedankt iedereen die haar gelukkig hebben gemaakt..

En zo ziet het boek er een beetje uit. Elke pagina is weer anders, maar ik vind dit echt er heel leuk uitzien.

Ik heb het boek bij http://www.bookdepository.co.uk besteld. Ik ga het boek lezen en er een review over schrijven…Ik heb er nu al zin in..

Leave a Reply

