Nike Air Jordan Spizike BLACK CEMENT Sneakers

Vorige week was ik in de stad met mijn vriend en we waren lekker aan het rondstruinen. Hij wilde langs een paar winkels waar ze wat exclusieve dingen verkopen zoals sneakers, shirtjes etc. etc. We liepen ook nog even langs Oquim want ze hebben daar hele flexe maar ook hele exclusieve sneakers. Ik liep naar binnen en mijn oog viel meteen op een paar Nike air Jordan Spizikes limited edition. Mijn hart skipped a beat…Wow deze zijn mooooooiiii. Ze hadden er nog 1 in maat 38,5 dus ik dacht, ik pas ze gewoon voor de grap. Ik had ze aangetrokken en ik was helemaal verkocht. Maarja ik heb een shopverbod want over 8 weken ga ik op vakantie en ik moet nog wat geld daarvoor apart leggen. Mijn vriend fluiterde zachtjes in mijn oor “Je hebt toch nog een kerstcadeau van mij tegoed, nou dan is dit je kerstcadeau”. Ik was zo blij als een klein kind in een speelgoedwinkel. Maat 38,5 was net te groot en jawel ik kon dus maatje 38 nog bestellen/pre-orderen.. Ik zou dan gebeld worden als ze binnen waren. Tja ik heb meteen mijn naam en telefoonnummer doorgegeven en mijn pre-order geplaatst.

Vrijdagmiddag 12 maart om 18.00 uur  werd ik gebeld dat mijn schoenen binnen waren gekomen. Fantastisch, ik zou ze meteen zaterdag op gaan halen. Vandaag ben ik ze dus op gaan halen..En ze zijn zoveel mooier dan op plaatjes te zien is.

He is echt een supermooi cadeau van mijn vriend en wat ook heel goed is, ik heb nog steeds mijn shopverbod in ere gehouden.

Dus ik moet mijn nieuwe aankopen spammen…hihi..Ehm de foto’s zijn niet van de best kwaliteit, ik heb ze snel even gemaakt!!

Leave a Reply

