So Thijs

Ik heb vandaag (ehm dat was dus gister 14 maart 2010) voor het eerst So Thijs gekeken en gezien. En ik vind het echt een leuk programma. Vooral de make-over, nouja geen make-over maar make-under. OMG wat was dat een verschil, ze ziet er nu zo ontzettend mooi uit. Ik vind het echt heel leuk dat dames die te veel make-up gebruiken en dan bedoel ik echt teveel make-up op deze manier een andere “ik” zien. Ik ben egenlijk wel benieuwd of ze nog een keer langs deze dame gaan om te zien of ze zich aan deze zachte look houdt.

Verder heb ik in een deuk gelegen om Kim Feenstra, wat is dat toch een gek wijf. En Thijs als proefkonijn, hilarisch! Vooral het Cupping was een beetje eng, want die cups trekken vacuum..Aaahhhhhhhh. Als je de aflevering gemist hebt dan kan je die op de site van RTL alsnog bekijken.

Bron: www.rtl.nl

One response to “So Thijs

  1. Ik heb het ook gezien, super leuk programma. En lekker snel, niet zo heel uitgebreid, maar lekker veel in korte tijd.
    Heb ook ontzettend gelachen om Kim Feenstra, maf wijf🙂
    Thijs als proefkonijn heb ik net gemist, ik zette het te laat op.
    De make over (under) was idd goed gelukt, wat een verschil, veel mooier !
    Ik ga elke week kijken !

Leave a Reply

