Mooi weer en nog meer zomerse sandalen

Wat een heerlijke dag vandaag. Ik krijg zin in de zomer van dit weer en ik denk eigenlijk meteen aan leuke sandalen. Ik draag niets anders in de zomer. Maar stiekem denk ik dan ook aan een pedicure en een kleurtje krijgen.. Jikes mijn benen zijn net 2 gigantische melkflessen. Dat staat nou niet echt charmant..Ondanks dat het nog net geen rokjesweer is gaan de alarmbellen al wel rinkelen. Alert alert het wordt weer tijd om mijn benen en voeten in summershape te krijgen.. Ehm ik ga binnenkort maar een bezoekje brengen aan de zonnenbank en een afspraak voor een pedicure staat al op mijn to do lijst. Enjoy the lovely weather, dat ga ik nu ook lekker doen….Maar voordat ik ga, geniet ook van deze mooie sandaaltjes…

Bron: www.vogue.de

One response to “Mooi weer en nog meer zomerse sandalen

Leave a Reply

