HEART BRACELETS

Ondanks mijn shoppingverbod kon ik met niet inhouden toen mijn oog viel op deze schattige armbandjes. De armbandjes zijn heel fijn geprijsd. Ze kosten maar 3,95 euro en als shopaholic doet het mij heel erg goed dat er voor 3 armbandjes nog eens 1 euro naar een goed doel gaat. Heel erg goed voor mijn geweten..hihi De oranje Heart Bracelet staat in het teken van Orange Babies, de roze Heart Bracelet staat in het teken van Pink Ribbon en de rode Heart Bracelet staat in het teken van de Nederlandse Hartstichting. Koop je een van deze 3 armbandjes dan gaat er 1 euro naar die stichting toe.

En een goed doel is natuurlijk mooi maar de armbandjes zijn gewoon ook nog eens ontzettend leuk. Ik bedoel de Orange Babies Heart Bracelet is de ultieme musthave voor het WK maar ook voor Koninginnedag. De armbandjes zijn er in veel verschillende kleuren en ze zijn ook nog een heel leuk om te geven als cadeautje! Oh en ze zijn er ook in een leren versie!!

Wil je een of meerdere van deze beauties hebben bestel ze dan hier: http://www.ilovefn.com/winkel

2 responses to “HEART BRACELETS

Leave a Reply

