Heidi Klum in Allure Magazine

In de april editie van Allure wordt er een artikel gewijd aan Heidi Klum.  In het artikel heeft Heidi het over dieten, haar huid en haar beautygeheimen. De fotograaf Michael Thompson heeft een paar hele mooie foto’s van Heidi gemaakt voor dit artikel. Verder vind ik Heidi Klum een fantastisch lichaam hebben, ik bedoel ze heeft al 4 kinderen gebaard..WOW! En het is gewoon een leuk mens.

Bron: www.allure.com

One response to “Heidi Klum in Allure Magazine

  1. Ja Heidi vind ik een van de meest sympatieke modellen, en een ontzettend mooie vrouw.
    Ik viel ook bijna van mn stoel toen een aantal designers haar als “te dik” bestempelden. Eindelijk eens een vrouw die er niet uitziet als een afgeleefde junk maar als een gezonde vrouw met rondingen en dan krijg je dat soort opmerkingen!
    Nouja, ik draaf door. Lang verhaal kort: Heidi is cool😀

Leave a Reply

