To SALE or not SALE @ RIVER ISLAND

Jahoor er is alweer SALE bij River Island. Nu is de online SALE er al en vanaf 30 maart 2010 SALE  in de winkels!!! Maar het is maart..Sorry hoor maar ik heb nog niet eerder meegemaakt dat er in maart alweer SALE was, misschien een kleine midseason SALE maar geen SALE SALE. Ben ik in de war of is de economie gewoon in de war…Ik denk het laatste..

Wel een beetje jammer want ik heb een shopverbod…Misschien dat ik een vriendinnetje van mij toch ga mailen/bellen voor een hele kleine shopdate..Ik heb me echt al zo ingehouden deze maand..Maar dan denk ik aan mijn vakantie, want ik ga over 6 weken al weg. Hmmm vakantie, SALE, vakantie, SALE, vakantie, SALE..Wat zal het worden. Keuzes, keuzes keuzes..Voorlopig houd ik me nog in maar misschien kan die lieve vriendin van mij me toch wel overhalen…Keep you posted…..

Leave a Reply

