Moleskine is mine voor Thailand

Ik leef nog steeds als een zuinige vrek al heb ik me vandaag (zaterdag 27 maart) toch iets gegund. De afgelopen week begon als elke ander week met op maandag werken. Een collega en ik hadden ons opgegeven om over te werken. Zij moet een flinke rekening betalen en ik kan in verband met mijn vakantie wel wat extra geld gebruiken. Dus wij gingen 2 uurtjes per dag overwerken maar wel voor maar 2 dagen per week. Nou na dag 1 had ik eigenlijk al een beetje spijt van mijn impulsieve actie. Op woensdag overwerken, ik was om 19.00 uur klaar en tegen de tijd dat je huis bent is het 19.45/20.00 uur. En de volgende ochtend ging de wekker weer lekker vroeg. Ik hield het toch die 2 dagen vol maar  ik was vrijdag kapot. Maar zaterdag moest ik ook weer aan de slag omdat ik had opgegeven ook wel de voorlichting te willen doen op een open dag van een Hogeschool. Gelukkig ging die dag snel voorbij, en gelukkig was ik samen met een collega. Ik ben wel een half uurtje eerder weggegaan, het was toch rustig en mijn collega bleef tot het einde. Ik kwam echt tot de conclusie dat die leuke impulsieve acties van mij maar eens moeten stoppen. Op dat moment lijkt het met fantastisch en zodra het zover is heb ik er geen zin meer in.

Maar ik had zo hard gewerkt deze week dus mocht ik wel beloond worden. Dus ben ik lekker naar de kapper geweest. Haartjes knippen en weer lekker bijkletsen met mijn kapper…En daarna naar de Donner want ik wilde ook mijn Moleskine halen. Na flink gezocht te hebben vond ik eindelijk de Moleskines…..En deze vond/vind ik de leukste. Ik ga em gebruiken als reisdagboek voor Thailand. Nog maar 6 weekjes en dan is het zover namelijk. Ik heb er zoveel zin in!! Donderdag 1 april (nee het is geen grap) ga ik mijn inenting halen. Wij gaan in ieder geval proberen zo weinig mogelijk bagage mee te nemen. Vooral omdat we al van verschillende mensen hebben gehoord dat je daar echt alles kan halen en dat het zo ontzettend goedkoop is. Nou prima!! Onze reis gaat naar Zuid-Thailand… Ik zal er een afbeelding van plaatsen dan krijg je een idee….

Leave a Reply

