Adidas Originals “The Street Where Originality Lives”

Dit is mijn favoriete reclame op dit moment. Ik vind het geweldig dat er allemaal bekende mensen in meespelen en ik ben helemaal weg van het nummer wat tijdens deze reclame gespeeld wordt. Op tv zie we een iets kortere versie maar ik moet zeggen dat deze iets langere versie misschien nog wat leuker is. Ik hou van streetstyle en ik kan je zeker aanraden deze collectie eens te bekijken op de site van Adidas!! Ik heb al wat leuke items gezien. Ik ben alleen benieuwd wanneer ze in de Adidas Store te koop zullen zijn!

En voor de dames is er een Adidas OriginalsĀ  Women’s Collection Lookbook. Zie hieronder het filmpje van de Woman’s Collection Lookbook. Je zult hier ook bekende stukjes zien van de originele commercial, alleen dan wat uitgebreider. Heel erg leuk om te zien! Enjoy!

Leave a Reply

