Topshop Make-up komt eraan!!!

In mei 2010 komt de make-up lijn van Topshop uit. Ik ben een huge fan van Topshop dus ik kan niet wachten om de make-up te “zien” en uit te proberen.

De make-up lijn bestaat uit de essentiele benodigdhden maar ook uit trend en seizoensgebonden collecties (hopelijk ook wat limited editions)..Geinspireerd door alle coole hotspots, van de stranden van Los Angeles tot de heetste clubs in Rio, maar het merk blijft altijd trouw aan de Topshop visie.

Ik kan dus niet wachten om hier wat spulletjes van in mijn bezit te krijgen en ik hoop ook echt dat ze online via de webshop beschikbaar zullen zijn…Ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit en de structuren en de houdbaarheid..Ik zal mijn favoriete beautybloggers dan ook flink in de gaten houden..We willen reviews!!!

Bron: www.topshop.com

Leave a Reply

