Valse wimpers new Style!!

Iedereen kent ze wel valse wimpers. Ze zijn beschikbaar in verschillende uitvoeringen, van verschillende kwaliteit en heel veel verschillende merken. Sinds kort zijn er nu ook papieren valse wimpers te koop. Ik had in eerste instantie geen idee wat ik me daarbij moest voorstellen.

Je kan deze papieren wimpers online kopen via http://www.paperself.com/. De papieren wimpers zijn verkrijgbaar in de variaties peach blossems, peonies en horses. Reken maar dat je hiermee onwijs origineel voor de dag komt. En het staat echt ontzettend mooi. Helaas kan ik je niet vertellen of ze makkelijk aan te brengen zijn, of je speciale lijm nodig hebt anders dan “normale” wimperlijm en of ze lang houdbaar zijn en wat ze kosten. Dus helaas kan ik niet reviewen of ze in het echt zo goed zijn als dat ze eruit zien. Maar als ik de foto’s van deze dames zie dan is het een echt kunstwerk.

 

Bron: http://www.paperself.com

One response to “Valse wimpers new Style!!

Leave a Reply

