Wachten op de metro

Ik woon in de omgeving van Rotterdam en dat houdt in dat ik veel reis met de metro, behalve als het mooi weer is want dan pak ik liever de fiets al is de Erasmusbrug af en toe een crime… De metro is een van de snelste manieren om van A naar B te reizen in Rotterdam. Maar als ik eerlijk ben vind ik de metrostations meestal oerlelijk. De uitzondering is wel Centraal station want die is supernieuw en best mooi. Als je moet wachten is het zoeken naar een bankje, en de bankjes zijn van ijzer dus in de winter ook nog eens ijs en ijskoud.. En toen zag ik dit, relaxte banken in de metro dat wil ik ook. En ja ik weet dat het niet realistisch is want zo’n bank beland op de rails dus niet echt veilig. Maar wel gezellig…..En heel comfortabel..Dus RET kunnen jullie geen gulden middenweg vinden..Ik ben nu al voor.

Bron: http://www.anothermag.com

2 responses to “Wachten op de metro

Leave a Reply

