Update “Primark for the very first time”

Naar de Primark met de metro, gelukkig een rechtstreekse verbinding. Ik stap uit bij metrohalte Alexander om nog even door het winkelcentrum te struinen. Hoe dichterbij ik bij de Primark kom, hoe meer dames ik zie met tassen van de Primark. En dan bedoel ik echt tassen en tassen vol…Is het dan echt zo goedkoop…Ja dat blijkt het zeker te zijn..

Ik stap de Primark in en OMG wat een drukte. Mijn intuitie zegt ga weg, ga weg, maar dapper als ik ben zet ik door. Ik pak zo’n superhandig winkelmandje/kledingzak met hengsel en ik werk me door de drukte naar alles wat er maar enigzins interessant uitziet.

Bij binnenkomst Primark...CHAOS!

Ondanks dat het zo druk en is en het op sommige momenten een hel is om een winkelpad in te lopen koop ik toch een paar hele leuke dingen. Mijn advies is wel ga heel vroeg, dus als de winkel net opengaat en ga niet op vrijdag en zaterdag. Ik  ga voor mijn vakantie hier zeker nog een keer langs alleen ga ik dan op een andere dag en op een ander tijdstip. Dit zijn mijn aankopen voor het totaalbedrag van…tromgeroffel…39 euro.. Echt waar..Ik heb zelfs leuke ballerina’s gezien voor 5 euro..Maar iedereen vond die leuk dus die heb ik laten liggen. Ok hier mijn aankoopjes maar eerst een foto van de rij waar ik in stond bij de kassa…

 

Ze hebben ook een kinderafdeling, een herenafdeling en een woonafeling.. Zeker voor herhaling vatbaar, maar wel wanneer het rustiger is..

AANKOPEN: (foto’s zijn niet van supergoede kwaliteit)

De tas vol met spulletjes.

De nieuwe tas voor 7 euro. Helaas zie je het gouddraad niet terug op de foto. Tas heeft houten hengsels en is van raffia.

Grijs batwing truitje, foto doet het truitje geen eer aan en kostte 5 euro.

Hemdje, kostte 4 euro.

Apart shirtje, van boven zit het normaal en beneden het loopt wijd uit zodat het heel los zit. Het shirtje kostte 7 euro.

De legging was 5 euro.

En mijn jeansoverhemd voor wel 11 euro.

Dus dit waren mijn aankoopjes..Till next time….

2 responses to “Update “Primark for the very first time”

  1. Leuke aanwinsten !
    Jammer dat hij te ver bij mij vandaan zit, anders had ik er ook wel wat vaker willen kijken.
    En die drukte….Kan daar ook niet tegen hoor.
    Ben vorig jaar in Londen naar Primark geweest, het was toen gelukkig vrij rustig. Was toen alleen gebonden aan beperkte bagageruimte, anders had ik wel even flink ingeslagen.
    Ga in juli weer, en neem dan een grote koffer mee😉

    • Ik hoop ook dit jaar nog een keer naar Londen te kunnen gaan. Ik heb Primark gemist doordat we weinig tijd hadden.
      Maar het is zooooooo goedkoop echt bizar gewoon…Maar die drukte niet normaal meer..

Leave a Reply

