I heart Marc Jacob shoes

Heel grappig bij de H&M hebben ze deze foto ook gebruikt. Ik herkende de schoenen meteen..Ze zijn ook zo schattig en zo mooi…

http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=838_STYLEGUIDE&page=START_GIRLS_FAV

Ik kwam ze dus tegen op een andere blog www.jakandjil.com en ik moest hier wat mee doen. Ik vind deze schoenen dus echt fantastisch, ze zijn echt glimmend rood met een blauwe zool. De combinatie met de 2 kleurige sokjes maakt het voor mij alleen nog maar leuker. Op de link van de H & M kan je haar hele outfit zien. Deze dame zit er echt heel erg leuk uit!!! Tja soms kom je gewoon wat tegen wat zo leuk is dat je je niet afvraagt of het wel lekker zit, of wel lekker loopt of dat het wel bij je past. Ik bedoel je zult mij hier niet snel op zien lopen maar dan toch vind ik deze schoenen zooo gaaf!!

Ok genoeg gekwijld over en om deze schoenen..Ik ben best benieuwd wat jullie ervan vinden….

Leave a Reply

