De gekste, fantastische en vreemdste outfits van Lady Gaga

Lady Gaga, wat een heerlijk kleurrijk persoon is zij. Het verbaast me dan toch als ik in het nieuws lees dat zij toch heel onzeker is over haar lichaam. Ze vindt zichzelf te mannelijk en de kans bestaat dat zij toch ook aan plastische chirurgie gaat beginnen. Best gek dat zij zo onzeker is over zichzelf. Ik dacht juist dat zij dat niet was.

Stiekem, nouja helemaal niet stiekem, ik hoop gewoon dat zij hier niet aan begint. Ik waardeer haar zoals ze is. Ze heeft een killer body en ze draagt zulke gekke outfits en pruiken en make-up, het past bij haar. Juist van haar hoop ik niet dat ze een plastic popje wordt zoals Heidi Montag. Dus Gaga blijf jezelf!!! Nog terugkomend op haar te gekke outfits..Hieronder zie je een aantal van haar outfits.

Bron: www.glamour.com

2 responses to “De gekste, fantastische en vreemdste outfits van Lady Gaga

  1. lol, wat is het toch een maf wijf he. Nu ik er een beetje aan gewend raak vind ik haar befaamde kermitjas (google maar eens “lady gaga frog coat”) nog subtiel haha.
    Leuk artikel!

Leave a Reply

