Naamsverandering van mijn blogje?

Ok ik zit eraan te denken de naam van mijn blogje te veranderen. Ik bedoel Spitfirenerd’s blog is leuk maar geeft niet echt aan waar het over gaat. Dus heb ik een nieuwe naam verzonnen :

Fashion-esque

En nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden…Dusse kom maar op!!!

2 responses to “Naamsverandering van mijn blogje?

    • Hahaha ja ik heb het juist expres gedaan maar ben van alles aan het uitvogelen met deze nieuwe theme…Maar ik krijg de afbeelding niet te zien..ehmm bedoel je ziet nu een mooi wit vlak op de home page..

Leave a Reply

