Nailpolish Haul

Ik ging donderdag  nog even wat spulletjes voor mijn vakantie halen, want volgende week ga ik al weg. Dus ik moest wat spulletjes bij de Kruidvat halen. Ik had dus ook nog een nagellakje nodig. In de Kruidvat liep ik langs het Catrice schap en dat stond bijna helemaal vol met de lakjes waar ik zoveel over gehoord en gelezen had op de beautyblogs en op Twitter. Ik heb 4 lakjes gekocht en eigenlijk wilde ik er nog meer, maar ik moest me inhouden van mezelf….

De 4 lakjes die ik gekocht heb zijn van links naar rechts; Sold out forever, Princess for a day, Let’s Mauve on en Hot or not.

De kleuren zien er prachtig uit en de Kruidvat die ik bezocht had heeft nog 2 of 3 Sold out forevers…Misschien ga ik er daar namelijk nog een van halen…

2 responses to “Nailpolish Haul

  1. Wat zijn ze fijn he, ik zit ook net mn nagels te lakken met een van deze lakjes. Ben er tot nu toe enorm tevreden over. Sold Out Forevr is geweldig mooi😀

Leave a Reply

