New Yorker lanceert Lady Gaga collectie

New Yorker verkoopt vanaf half mei exclusieve Lady Gaga T-shirts en tanktops. In alle Europese New Yorker winkels worden de drie soorten T-shirts en twee soorten tanktops met de diva erop verkocht.

Volgens New Yorker past het excentrieke van Lady Gaga precies bij het kledingmerk. De witte T-shirts en tanktops met gestylde fotoprints van de zangeres in haar kenmerkende outfits zijn vanaf nu te koop bij New Yorker en kosten €19,95 per stuk en de tanktops €14,95.

Bron: http://www.styletoday.nl/

2 responses to “New Yorker lanceert Lady Gaga collectie

  1. Haha grappige shirts, nou ben ik geen gaga fan dus ik zou ze niet zo snel kopen maar ik kan me zo voorstellen dat het een gewild item zal zijn😀

  2. Cool Pas! Leuke blog heb je trouwens, ik kom vaak even kijken maar ben toch wel een lurker, ik plaats eigenlijk nooit ergens een berichtje. Kun je ons op e hoogte houden wanneer de shirtjes in de winkels liggen, want ik vergeet dit soort dingen meestal weer maar die tanktop vind ik toch wel cute!

    XXX
    Wen

Leave a Reply

