Filmposter SATC : SJP en Emilio Pucci

Ik kan niet wachten tot het 27 mei is. Ik wil zo graag naar SATC II. Nou dit is de officiele filmposter en SJP draagt een jurk van Emilio Pucci van de Lente/Zomer collectie 2010.

Wat zullen de dames nog meer gaan dragen..De Grazia had een speciale SATC II editie en daarin stonden al wat nieuwtjes, feitjes en outfits van de vier fashionista’s…Ik heb de Grazia met moeite weg kunnen leggen…De verwachtingen zijn hoog gespannen….Maar we moeten toch echt nog een paar weken wachten..

P.s. ik zag bij Pathe dat ze een speciale ladiesnight houden met goodiebags!!!! Ik hoop dat ik erheen kan met mijn girls..Ik wil een goodiebag!!! Lekker hebberig.

Bron: http://www.vogue.fr

One response to “Filmposter SATC : SJP en Emilio Pucci

  1. Oooooh, die jurk! Fantastisch zeg!! Ben verder trouwens totaal geen SATC-fan *schaam* maar het blijft heerlijk om naar al die geweldige outfits te kijken.

Leave a Reply

