Do of Don’t “Christina Ricci”

Wat vind jij van deze outfit van Christina Ricci, is het een DO of een DON’T?!

Ik vind het een don’t, ze slaat de plank volledig mis, het is niet flateus en de schoenen zijn niet mooi. Ik vind Haar juist een aparte schoonheid hebben en die had ze meer mogen accentueren.

Ontsla je stylist maar, wie laat je er in hemelsnaam zo bijlopen!!

Bron: www.glamour.co.uk

3 responses to “Do of Don’t “Christina Ricci”

  1. onflatteuze jurk en vreselijke schoenen combo. Ik vind haar altijd t mooist in rood of zwart.

    Of in die film waar ze een varkensneusje heeft, daar heeft ze hele gave jassen aan. (Penelope)

  2. Nee, dit is ‘m niet, de jurk lijkt gewoon niet te kloppen: de lengte, stof (doorzichtig?), manier waarop de hals in de mauwen overloopt… En dan van die lompe, rond neuzen eronder, geen winnende combinatie.

    Ben het trouwens met Jasmine eens dat ik haar vaak heel mooi vind ik harde kleuren als rood en zwart, dat past wat beter bij de bijzondere uitstraling die ze van zichzelf al heeft.

Leave a Reply

