Op de catwalk en op de sidewalk Julianne Moore

Julliene Moore draagt een prachtige jurk van Victor & Rolf van de lente/zomercollectie 2010. Het is een hele aparte jurk zoals we van V&R gewend zijn. Julliene straalt op de foto , maar de zwarte maillot en zwarte pumps maken het geheel wat zwaar. Ik bedoel Julliene is een stunning lady maar die panty/maillot vind ik helemaal niks. Als ze die had weggelaten dan was het perfect geweest.

Bron: www.vogue.it

One response to “Op de catwalk en op de sidewalk Julianne Moore

  1. Hmm… ik vind die jurk eigenlijk gewoon ontzettend lelijk. Het is heel persoonlijk natuurlijk maar op zowel model als actrice vind ik het een rare gedrapeerde doek die weinig vorm geeft. Niet mijn smaak dus haha.

Leave a Reply

