Miu Miu klompjes

OK de klompjes hebben definitief hun comeback gemaakt in 2010. Ik vraag me dan ook af of deze Miu Miu “klompjes” de IT schoentjes van dit jaar zullen worden. Ik ben nog steeds niet overtuigd van de klompjes trend. Het heeft voor mij onbewust een hoog boer Harmsen gehalte en als ik door oude foto’s blader zie ik een kleine schattige ik met witte klompjes aan. What was my mother thinking….. Niet voor mij dus maar waarschijnlijk wel voor veel anderen. Vandaar deze schattige Miu Miu klompjes. Wat vind jij ervan?

Bron: www.glamour.com

One response to “Miu Miu klompjes

Leave a Reply

