Lente Couture jurken

Fantastisch mooie couture jurken waar ik alleen maar van kan dromen….Het zijn wederom prachtige foto’s in een prachtige omgeving.

Deze jurken hebben een spr0okjesgehalte, vroegah toen ik klein was las ik sprookjes, en de prinsessen hadden van die hele mooie jurken aan. Daar moet ik aan denken als ik een aantal van deze jurken zie…Mooi…..

Bron: www.elle.com

One response to “Lente Couture jurken

  1. Die paarse jurk werd vorlgens mij door iemand op de oscars gedragen. Vond hem toen niet zo erg mooi, een beetje too much. Die onderste blauwe is wel mooohooi.

Leave a Reply

