Zou jij dit dragen???

OMG was de eerste gedachte die door mijn hoofd ging toen ik dit zag. Beauty is in the eye of the beholder dus ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ben je een fan van de tye and dye trend of is dit ook voor jou too much?!

Laat het me weten want ik ben benieuwd wat jij ervan vindt!!

Bron: www.fashionmagazine.com

One response to “Zou jij dit dragen???

  1. Ieuw wat heeft zij nou toch aan. Ziet er uit als een hippie luier.
    Ik hou wel van het tye en dye effect op zn tijd maar ik vind deze outfit toch niet echt geslaagd.

Leave a Reply

