Mulberry lentecollectie voor honden

Een regenjas met gespjes, hoe cute is dat? Ik heb geen hond maar als ik zo’n klein hondje zou hebben, dan zou ik misschien toch wel van die leuke kleertjes lopen. Ik ben echt geen Paris Hilton, maar van die jasjes voor de winter die zou ik dan echt wel kopen. Wat vind jij ervan, vind je die kleertjes echt onzin voor honden of zou je ze wel kopen??

Bron: http://www2.hintmag.com

One response to “Mulberry lentecollectie voor honden

  1. NEEEEEE Je mag je hond NIET in kleertjes hijsen! Bij de hond van mn ouders moet ze noodgedwongen in de winter een dekje aan (ze heeft geen ondervacht en winters zijn dus heel koud voor haar) maar het ziet er niet uit en het beest vind het vaak helemaal niet fijn.😛

Leave a Reply

