Aankoopjes zaterdag 22 mei

Vrijdag 21 mei ben ik teruggekomen van mijn vakantie naar Thailand. Ik ging meteen, nouja nadat ik alles uitgepakt had en de orde in de chaos hersteld had, lekker surfen en mijn favoriete blogs lezen. Als eerste ging ik naar www.Lushiousbeautytalk.nl  en daar las ik dat de MAC to the beach collectie zaterdag 22 mei uit zou komen…Helaas pindakaas dacht ik…

Maar zaterdagochtend bleek mijn vriend nog een cardreader nodig te hebben en zijn horloge moest gerepareerd worden. Naar de stad dus…En naar de MAC hihihihihihi..Op Twitter las ik dat de Marine Life al was uitverkocht bij de Douglas op de Lijnbaan. Dus naar de MAC in de Bijenkorf…En daar hadden ze em nog..Ik stond daar een beetje blij te wezen..Mijn vriend lachtte me gewoon uit. Naast de Marine Life kocht ik ook de 131 brush en de to the beach cremebronzer…Heel happy was ik dus…

Maar mijn middag werd nog beter…Omdat ik op mijn vakantie niet geslaagd was voor een nieuwe zonnebril, gingen we toch nog even bij de Bijenkorf kijken en bij (voorheen) optiek artistiek.. Bij de Bijenkorf slaagde ik, nouja de eerste zonnebril was meteen de goede….Ik ben nu dus ook blij met mijn nieuwe CK zonnebril…Het was een heerlijke shopdag voor mij..

Oh en voor mijn vakantie had ik via Ebay nog een oogschaduw van MAC gewonnen (Knight). En die was natuurlijk in de tussentijd binnengekomen..En die wil ik natuurlijk ook nog even showen…

4 responses to “Aankoopjes zaterdag 22 mei

Leave a Reply

