Mango MNG i-Phone app

De i-phone apps vliegen je om de oren. De laatste is de i-phone app van Mango. Met deze app kan je e-shoppen, je hebt een virtuele paskamer en je kan je favoriete items met iedereen delen. En last but not least je kunt de blog van Mango volgen om up to date te blijven van speciale acties en promoties en het laatste nieuws.

Ik heb geen i-phone, dus ik ga mijn vriend lief aankijken of hij deze app wil installeren en dan ga ik zeker de app bekijken. Ik ben wel heel benieuwd.

Wat vind jij van al die apps van kledingmerken maar ook van de magazines?

Bron: www.mango.nl

Leave a Reply

