Aankoopjes Thailand part 1

21 mei ben ik teruggekomen van mijn vakantie naar Thailand en helaas door alles wat in Bangkok gebeurde heb ik niet echt kunnen shoppen. De bedoeling was dat we naar een heel groot winkelcentrum in Bangkok zouden gaan de MKB. Helaas mochten wij Bangkok niet meer in en de verzekering zou ook niks dekken als we Bangkok wel in waren gegaan..

Ik heb me beperkt tot wat aankoopjes in Chaweng op Koh Samui en Ayuttaya.. In Koh Samui heb je niet veel winkelcentra, en de winkelcentra zijn ook niet echt groot. Je hebt de Big C en de Tesco. De Tesco was het leukst, daar had je ook een bioscoop (zijn we ook heen geweest voor Ungbak Thaise vechtfilm en Robin Hood). Maar de Tesco is ook een Engelse supermarkt. Een hele grote supermarkt met kleding, electro echt van alles. En daar heb ik wat kleine spulletjes gekocht en ook wat kleding maar dat zie je de volgende keer. Hierbij mijn aankopen van de Tesco.

2 maskertjes

Haarserum

Whitening tandpasta

Nivea lippenbalsem met kleurtje (ook in NL verkrijgbaar) en Maybelline lippenbalsem met kleurtje en zonder. Maybelline is populair in Thailand, er werd ook veel reclame voor gemaakt.

En een booster voor mijn gezicht. Om uit te proberen, de booster kostte omgerekend 6 euro.

De volgende keer zie je mijn andere aankopen. En natuurlijk zal ik jullie ook laten weten hoe de producten waren en er een review over schrijven!😉

5 responses to “Aankoopjes Thailand part 1

  1. Oeh leuk ! Altijd leuk om dingetjes in andere landen te kopen die hier niet bestaan.
    Ben benieuwd naar de reviews🙂
    Echt jammer he, dat jullie niet naar Bangkok konden😦

    • Jaaa dat vind ik ook😉 Maar die whitening spulletjes koop ik echt niet en daar hadden ze er heeeel veel van… Of maskers met whitening spul. Je moet echt goed kijken..

  2. Leuke aankoopjes😀 Jammer dat je niet naar Bangkok kon maar Thailand lijkt me sowieso een hele belevenis dus het is vast een geweldige vakantie geweest, ondanks die tegenvaller🙂

  3. Oohh, die Happy Face booster ziet er goed uit!🙂 Ben benieuwd naar je review!

    Jammer van Bangkok, maar wel zo verstandig dat jullie niet zijn gegaan…

Leave a Reply

