We love the 80s!! From Russia with love…..

Heb je de videoclip al gezien van de New Young Pony Club’s : ” We want to” de 2e release van het album The Optimist??

Je waant je in de eighties en de clip is echt fantastisch..Let’s dress up eighties style!!! Zoals ik al wellicht eerder vermeld heb, ik houd van muziek en ik beperk me niet tot een stroming, dan mis je teveel. Dus toen iemand me deze clip liet zien en natuurlijk ik naar dit nummer luisterde was ik verkocht…Vette eighties invloeden, een fantastisch uitziende leadzageres…wat wil je nog meer..;-) En het nummer staat inmiddels op mijn ipod!!

Dusse luister maar eens naar het nummer en bekijk de clip..Enjoy!!

Leave a Reply

