Nike air Twitter & Nike Air Google

Een vriendinnetje attendeerde mij op iets wat ze op het internet gevonden had. Nieuwsgierig als ik was surfde ik er onder werktijd (oeps) snel heen om te kijken wat het precies was.
Gepimpte en customized sneakers zijn niet iets nieuws maar toen ik dit zag WOW. Brass Monki werkt fulltime en doet dit dus naast zijn werk. Tot voorheen kon je daar je eigen sneakers bestellen maar omdat hij het nu zo ontzettend druk heeft is hij daar onlangs mee gestopt. Hij houdt zich nu bezig met commercials, clips, bedrijven en sterren. Want ook die hebben interesse in zijn kunsten.

Nike air Wolverine, Nike air Pac Man, Nike air Flash en Nike air Iron Man II het zijn maar een paar van de vele customized sneakers door en van Brass Monki. En ik ben heeeeel eerlijk als ik de kans heb ga ik zeker proberen een van zijn customized sneakers in handen te krijgen. Hier een paar voorproefjes en heb je echt interesse check zijn site!!!!

Enne thanxx Ingrid voor je fantastische tip!!

Bron: http://www.hyped.nl & http://brassmonki.com

One response to “Nike air Twitter & Nike Air Google

Leave a Reply

