Aankoopjes Thailand part 2

Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Er zijn al weer 2 weken voorbij sinds dat we van vakantie zijn teruggekomen..Ik kan het me bijna niet voorstellen dat we er zijn geweest en dan bekijk ik de foto’s nog even en dan komt het allemaal terug…..Deze vakantie was zo fantastisch en in een woord echt geweldig. We hebben ook echt de smaak te pakken om ver weg op vakantie te gaan. We gaan dus nu alweer sparen voor onze volgende vakantie, want Japan staat op onze wishlist maar ook Maleisie..Ach we zien wel..

Je hebt in Thailand hele leuke beautyshopjes zoals Beauty Buffet..En ik heb natuurlijk wat meegenomen…Achteraf had ik meer mee moeten nemen maar dat is achteraf natuurlijk. Na een hele drukke week heb ik eindelijk de foto’s genomen… Maar wat heb ik gekocht…Ik heb wat maskers gekocht en eyepads, lippenbalsem die mijn lippen plumt en nagellakjes. Ze hadden ook hele fijne brushes, maarja die heb ik al genoeg, gezichtsverzorging, lichaamsverzorging en make-up. Check de site maar eens www.beautybuffetshop.com .

3 responses to “Aankoopjes Thailand part 2

  1. Wat een leuke items!! Ik ga deze zomer ook naar ThailandđŸ™‚ Ben heel erg benieuwd en heb er echt onwijs veel zin in!!

    Thanks voor je comment op mijn blog!! De zwarte wedges die ik aan heb zijn van de H&M en heb ik een tijdje geleden op de H&M online shop gekocht, ik weet niet of ze daar nog te vinden zijn!

Leave a Reply

