Afvallen…

Ik heb besloten om mijn afvallen page te deleten en er eventueel wat blogjes over te schrijven..Vandaar dat ik het oude gekopieerd heb naar een post.

Ok, eigenlijk weet ik niet zo goed waarom ik het ga delen maar op de een of andere manier zit het me gewoon toch wel dwars. Ik stond vorige week op de weegschaal en ik schrok me rot. My goodness ben ik zoveel aangekomen. Voor mij was het dus ook meteen een wake-up call. Ik heb meteen besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb me dus aangemeld bij Weight Watchers. Waarom heb ik daar voor gekozen vraag je je af. Nou ik heb er hele goede dingen over gelezen van andere dames. Het is ook haalbaar en realistisch. Ik ben er vorige week donderdag mee begonnen. Ik heb nu een doel gesteld en ik ben nog niet zover dat ik het wil delen..Ik schaam me een beetje ervoor. Maar misschien kijk ik er binnenkort anders tegenaan.. Het bevalt me tot nu toe goed….

Oh enne ja ik sport…Ik eet gewoon iets te veel…;-)

Kleine update..Ik ben nu een weekje bezig en het bevalt me prima. Ik ben ookal wat kilootjes kwijt dus ik blijf zeker doorgaan tot mijn streefgewicht. Het valt me reuze mee. Je mag ook gewoon wat snoepen enzo of wat lekkers.. Perfect gewoon. Alleen alles met mate. En daar schortte het bij mij nogal eens aan..;-)

Wow ik ben de afgelopen week 1,6 kilo kwijtgeraakt omdanks mijn sushi & cocktailnight met vriendinnen. In totaal ben ik nu 4,9 kilo kwijt. Ik ben op de goede weg maar er moet nog meer af. Het bevalt me dus echt goed dat afvallen met punten tellen. Van de week ga ik op vakantie, dus ik ben heel benieuwd of dat goed gaat. Natuurlijk probeer ik zo gezond mogelijk te eten. We zullen het na de 2 weken zien!!!

Oh jeeeeeee ik ben afgelopen vrijdag 21 mei teruggekomen van mijn vakantie naar Thailand en ik ging meteen op de weegschaal staan en OMG ik ben een kilo aangekomen…Vanaf morgen ga ik er weer keihard tegenaan want er moeten nog heel wat kilootjes af……

En pffffff paniek om niets dus….Die kilo is er alweer af en nog een extra 0,4 kilo…Vanaf vandaag is de vakantie voorbij en begin ik weer goed op mijn eten te letten en bij te houden wat ik eet…

3 responses to “Afvallen…

  1. Ik doe ook aan WW en ben nu sinds begin maart 5,7 kilo afgevallen🙂 Het had sneller gekunt maar het tussendoor smokkelen is mij soms gewoon meer waard dan snel afvallen hahaha. Ik wil er nog 2,3 af voor midden augustus. Denk wel dat dat gaat lukken😀 Succes!!

    • Ik ben nu ook zo’n 5 kilo afgevallen maar er moet meer af😉. En het komt wel goed maar ik blijf nu ff hangen zeg maar. Daar baal ik wel van, maar is mijn eigen schuld hihi…

Leave a Reply

