WK koorts slaat ook toe bij de ontwerpers

Gisteren is het WK officieel begonnen. Helaas waren de wedstrijden matig, ik hoop natuurlijk dat Nederland het maandag heel goed gaat doen. Ik heb geen idee hoe ver ze gaan komen, al hoop ik stiekem wel dat ze wereldkampioen worden, eindelijk. Maar ik dwaal van het onderwerp af. Zelfs de mode-industrie houdt zich bezig met het WK. Niet zo gek ook aangezien het WK ontzettend veel media aandacht krijgt…

En ook niet alle ontwerpers zijn dol op voetbal..Maar gelukkig zijn er toch een paar zoals bijvoorbeeld Karl Lagerfeld…

http://www.style.com

3 responses to “WK koorts slaat ook toe bij de ontwerpers

  1. Iedere oetbal wedstrijd is matig, is gewoon geen f*** aan! Ik vind het gruwelijk saai en ben blij dat mn vriend ook niet zo;’n voetbalfan is😉

Leave a Reply

