Shoppingnight Den Haag

Vandaag (17-06-2010) is een lange dag. Ik moet werken en dan om 12.00 uur naar Amersfoort voor een presentatie cq voorlichting. Op de heen weg hebben we geluk en absoluut geen vertraging maar op de terugweg is het lot ons minder gunstig gestemd. Er is geen treinverkeer mogelijk tussen Utrecht en Rotterdam en tussen Utrecht en Den Haag. Resultaat is omreizen via Schiphol. Geloof me eerste klas reizen is comfy maar met vertraging en omreizen is de eerste klas ook niet leuk. Maar wat wel een voordeel is dat we gewoon naar Den Haag kunnen gaan naar de Shoppingnight. En wie zijn wie, nou ik en een collegaatje..

Aangekomen in Den Haag is de temperatuur daar toch een tikkelt minder dan in Amersfoort, tja we zijn vlak bij de zee en er waait een flink windje. Jas aan en we stappen vanaf Holand Spoor in de tram. Twee haltes verder stappen we uit. Jeetje wat een drukte zeg. We zagen al snel de catwalk, dat kan ook niet anders want je hoort keiharde muziek en daar ga je gewoon op af. Wij zijn in verschillende winkels geweest en overal hadden ze deejays of iets speciaals. Maar aangezien de SALE ook was begonnen was het echt stervensdruk. Je kon je kont niet keren zeg maar. Ik ben op een gegeven moment ook gestopt met het bijhouden hoe vaak ik door een kinderwagen ben aangereden…

In plaats van een rode loper hadden ze een paarse loper. Dus we hebben de loper ook een paar keer gevolgd. We kwamen op een gegeven moment een aantal dames tegen die ons verwezen naar de etalages met schaars geklede mannen. Wat wel grappig was dat het studentes waren die als (vrouwelijke) pimps/pooiers gekleed waren. Ze zagen er echt heel leuk uit. Nou wij wilden die schaars gekleede mannen wel zien. Dus we were on the move again. Nou de mannen vond ik niet heel bijzonder maar het was wel appetijtelijk om naar te kijken.

Maar na alle inspanningen begonnen onze magen flink te knorren dus besloten we om wat te gaan eten. Geen culinaire hoogstandjes deze keer, we zijn voor de Mac gegaan…hihi. Door het zitten beseften we eigenlijk pas hoe moe we waren en we zijn na het eten naar het station gelopen en we hebben de trein naar huis gepakt. Mijn buit was 1 heeeeeel leuk shirtje van de H&M. Schade 7 euro. Ik had nog meer leuks gezien maar woensdag ga ik met vriendinnen shoppen en dan ga ik lekker spenden.

Jullie horen natuurlijk tegen die tijd wel van mij hoe het was in Amsterdam en ik laat dan ook zien wat ik gekocht heb…

Helaas heb ik geen foto’s kunnen maken omdat de batterij van mijn telefoon leeg was.

Posted with WordPress for BlackBerry.

Leave a Reply

