Leontien’s Ladies Ride

Morgen is het zover Leontien’s Ladies Ride. Het zal de derde keer worden dat ik eraan mee doe. Tja wat is er zo leuk om met alleen maar meiden en dames te gaan fietsen. Tja geen idee eigenlijk. Een leuk dagje uit met vriendinnen en nog gezond bezig zijn ook.

Mijn fiets is in orde, ik heb mijn fiets vorige week nog laten checken. Mijn lekke band is ook weer geplakt. Ja een leuke dag aangezien twitter ook raar deed. Mijn tweet van mijn lekke band werd 60x geplaatst hahahaha..Dus ik ben er helemaal klaar voor al zal het weer niet helemaal mee zitten, we gaan er een leuke dag van maken!!! Ach ik zal jullie wel laten weten hoe het is geweest.

Zo ben weer terug van een hele leuke dag. We hebben een paar kleine buitjes gehad onderweg maar verder viel het mee en was het droog. We hebben de 35 km gefietst en dat is te doen al heb ik wel een houten kont. Ik ben nu wel helemaal kapot en ik ga vanavond lekker op tijd naar bed. Want of je moe bent merk je eigenlijk pas op het moment dat je op de bank neerploft. Volgend jaar doen we weer mee….

Leave a Reply

