Wilde schoenen

De laatste tijd passeren er een aantal wilde, vreemde, extreme schoenen de revue op mijn blogje…En er komer nog een aantal bij. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand ze ook zou kopen…

Het eerste paar is van Alexander McQueen van de Lente collectie 2010.

Deze schoenen hebben een hoog alien gehalte. Ik ben wel benieuwd hoe ze zitten. Comfortabel of juist niet..

Het tweede paar is van Jil Sander van de Lente collectie 2010.

 

Je bent een echte Iron Lady als je deze schoenen draagt. Ze zien er toch draagbaar uit en ik vind ze echt wel leuk.

Het derde paar is van Rochas en dan gaat om sokken met sandalen, Lentecollectie 2010. Wat vind jij, vind je het kunnen of denk je dan terug aan van die mensen met geiten wollen sokken metaliteit die opeens tot hip zijn gebombardeerd.

Het vierde paar is van Louis Vuitton en klomp meets kittig hakje van de Lente collectie 2010.

Tja bengeen fan van de klompjes en deze versie al helemaal niet. Wat zit daar op de neus. Ik loop hier echt niet warm voor.

Maar ik ben benieuwd wat jij ervan vind. Welk paar schoenen spreekt jou het meeste aan. Voor mij is dat toch wel de Iron Lady van Jil Sander.

http://www.fashionmagazine.com

One response to “Wilde schoenen

  1. lol, eigenlijk vind ik ze allemaal verschrikkelijk lelijk. En neeeee, geen sokken in sandalen! Dat kan echt niet! Alleen als je een ongeschoren natuurliefhebber bent die geen h** geeft om zijn uiterlijk. Vind ik dan😛

Leave a Reply

