Voorjaarsschoonmaak

Ok mijn kledingkast puilt echt uit. Het is tijd voor een kledingkast schoonmaak. Tja het is nu zo erg dat er eigenlijk niets nieuws inpast. Het vervelende is dat ik niet iemand ben die zomaar spulletjes gaat weggooien. Doe ik dat wel dan krijg ik later vaak spijt. Maar ik heb nu toch echt de knoop doorgehakt. Mijn kleding moet worden uitgezocht. Ik denk dat de beste manier is om te kijken wat ik echt aandoe. Heb ik het laatste half jaar ergens niet naar omgekeken dan mag het eruit…Nou ok het laatste jaar dan hihihihi..

Is het zo erg dan zul je misschien vragen..Het antwoord is ja. Ik heb een grote vierdeurs kledingkast die bijna tot het plafond loopt en 2 meter breed is. Mijn vriend heeft 3 planken en de rest van de kast is van mij……..Ja echt waar…Ik kan gewoon geen afscheid nemen van mijn kleding. En in plaats om het zo maar weg te doen heb ik besloten het op Marktplaats te gooien. Alleen de kledingstukken die nog in orde zijn. Dit weekend gaat de grote schoonmaak beginnen. We gaan ook het een en ander doen in ons huisje dus dan kan dit er ook meteen bij…Ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft, had ik maar meer ruimte in mijn kleine huisje, zoals een extra kamer die ik kon omtoveren in een walk-in closet, dan was ik waarschijnlijk nog niet aan mijn grote schoonmaak begonnen…Wish me luck!!

Leave a Reply

