Online haul

Ik kon me niet inhouden, echt waar, het is me niet gelukt. Ik ging naar de site www.ydeltuyt.nl en ze hadden weer nieuwe goodies. Hele mooie nieuwe goodies. Het leek wel alsof ik geen controle had over mijn hand. Klik, klik, klik,klik en zo zaten er 4 hele mooie ringen in mijn winkelmandje. En vandaag keek in de brievenbus en jawel hoor mijn pakketje was al binnen….JIPPIE.

Ik maakte snel het pakketje open en de ringen zien er in het echt nog mooier uit. Er zat ook een heel lief kaartje bij en een cadeautje. Wat lief en wat een cute cadeautje….Thanxx Ydeltuyt…

Het cadeautje is een Owl ketting en Owl oorbelletjes. Te cute!!!!!

4 responses to “Online haul

  1. Pingback: Tweets that mention Online haul « Fashion-esque -- Topsy.com·

    • Ja de ringen zijn groot. Maar daar houd ik juist van…Ik ben zo blij met de ringen en het is one size fits all!! Ook fijn voor mijn worstenvingertjes hihi

Leave a Reply

