Mulberry @ Target

Ok, ik had al gelezen dat Mulberry een lijn uitbrengt die te koop is bij Target. Ik neem aan een lijn met fijn geprijsde artikelen.

De samenwerking tussen Mulberry en Target, de Mulberry-Target collectie zal uit 8 verschillende style tassen bestaan gemaakt van verschillende betaalbare stoffen. Er zullen geen replica’s uitgebracht worden maar wel tassen die geinspireerd zijn op bijvoorbeeld de Alexa. De collectie is beschikbaar in de winkels en online op www.target.com vanaf 10 oktober 2010 tot en met kerstavond 2010.

Ik vind het een hele mooie tas. Ik ga toch proberen, mits de prijs ok is, om aan een van de tassen te komen.. Ik ben ook erg benieuwd hoe de rest van de tassen eruit zal zien.

Bron: http://www.mykromag.com

Leave a Reply

