Vlechten zijn hot

Een andere haartrend deze zomer zijn vlechten. Nee geen pippi langkous vlechten, dus als iets oudere dame loop je er ook niet voor schut bij. Het zijn juist losse vlechten. Die, als je gezegend bent met lang haar, je een mooie romantisch uitstraling geven. Helaas is mijn haar niet lang genoeg om te vlechten, maar lang lang geleden toen ik heel lang haar had, had ik regelmatig een vlecht in mijn haar….. Vooral de moeder van mijn beste vriendinnetje was heel handig en daar liet ik dan mijn ook altijd invlechten..Maar genoeg  about me. Ik kan me wel vinden in deze haartrend net zoals het opsteken van je haar in een simpele knot. Lekker makkelijk voor het o zo warme weer zoals het nu is. Wat me meteen eraan herinnert een dat ik een afspraak moet maken voor de kapper hihi…

 

Bron: http://www.vogue.co.jp & http://models.com

3 responses to “Vlechten zijn hot

  1. Pingback: Tweets that mention Vlechten zijn hot « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

