Afvallen update zondag 4 juli

Ok het is weer D-day oftewel weegdag.. Zondag weegdag is altijd weer een spannende dag. Ben ik afgevallen of niet of ben ik misschien aangekomen… De afgelopen keren was mijn gewicht gelijk gebleven. Dat is heel fijn maar ik wil er echt wat af hebben.

Tromgeroffel…….Jaaaaaa er is weer wat vanaf en wel 0.7 kilo!!! Yes!! De aankomende week ga ik er weer tegenaan. Ik ben ook begonnen met zelfgemaakte salades mee te nemen naar mijn werk. Gewoon sla met tomaat en komkommer en een beetje pesto met kipfilet. Ik bak de kipfilet zelf en doe dan kleine stukjes door de salade..Hmmmm.. Nou ik heb echt weer goede moed…Dus kilo’s beware!!!!

Leave a Reply

