Sabotage….Nixon watches & Beastie Boys collaborate

Het eerste wat bij in me opkomt als ik Beastie Boys lees is SABOTAGE…Ik zie die clip alweer voor me met die fake snorren en die pruiken hihihi. Ik ben ook wel een fan van de Beastie Boys. Ik ben wel eens naar een concert van ze geweest in Ahoy en ik dacht dat het wel laid back zou zijn. Guess again de tent werd bijna afgebroken. Love their music.. En tot mijn verbazing laten ze iets van zich horen in de vorm van een samenwerking met Nixon. Jawel het gaat hier om horloges. De horloges komen uit in 4 verschillende kleuren, te weten blauw, wit, groen en rood. Voor de echte collector een musthave… Nu hoop ik stiekem dat de Beasties toch nog eens een album gaan uitbrengen…

http://www.highsnobiety.com

Leave a Reply

