Schaakkampioen Magnus Carlson model voor nieuwe campagne G-Star

In de nieuwe G-Star Fall/Winter 2010 campagne, door fotograaf Anton Corbijn, worden intelligentie en schoonheid gecombineerd. De gezichten van deze campagne zijn model en actrice Liv Tyler en de Noorse grootmeester schaken Magnus Carlsen.

Deze contrasterende combinatie is kenmerkend voor de filosofie van G-star en zie je ook terug in hun shows. Verwassen denim wordt vaak gecombineerd met nette, op maat gemaakte colberts uit de Correct Line collectie van het jeansmerk.

Al op zijn dertiende haalde Magnus Carlsen zijn eerste grootmeesternorm. Zijn doortastende manier van spelen past precies bij de manier waarop G-Star haar kleding ontwerpt. Actrice en model Liv Tyler is volgens het merk de perfecte combinatie van een stoere en tegelijkertijd sensuele vrouw. Voor Tyler is dit haar tweede G-Star campagne, eerder stond zij al model voor de Low-T collectie.

G-Star wereld schaaktoernooi

De fotoshoot door Anton Corbijn in zwart wit, met de schaakkampioen en Hollywood actrice, vond plaats in Miami. Naast de Fall/Winter 2010 campagne organiseert G-Star op 10 september een schaaktoernooi in het Cooper Square Hotel in New York: The RAW World Chess Challenge. Dit toernooi biedt iedere schaakfanaat ter wereld de kans om live via internet tegen Magnus Carlsen te spelen. “The RAW World Chess Challenge geeft Carlsen de kans om te bewijzen dat hij ‘s werelds beste schaker is, als hij tenminste de hele wereld kan verslaan,” aldus G-Star.

 

www.textalia.nl

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s