SHOPshopSHOPshopSHOPshopSHOP

Hoi ik ben Pascalle en ik ben een shopaholic. Zo dat is eruit. Waarom deze bekentenis…Nou ik heb de laatste tijd veel gekocht. En nee ik heb het hier niet laten zien…hihihihi..Het begon eigenlijk toen ik ging shoppen in Amsterdam. Leuke spulletjes gehaald en maar 1 shirtje heb ik teruggebracht. Toen een beetje shoppen op de H&M site, shoppen in de SALE bij River Island, shoppen in de SALE van Asos en uiteindelijk nog een bestelling geplaatst bij H&M in de SALE….Nu ik het zo teruglees denk ik OMG, zoveel….Ja echt zoveel….Dus wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat de rem erop gaat. En dan de handrem…Mijn uitgavenpatroon ga ik nu drastisch aanpakken en niet geheel zonder reden. Ik ga mijn huisje opknappen, dat houdt in een nieuwe vloer, muren verven, de gang aanpakken, de trap schuren en schilderen en nog veel meer. Mijn magnetron is aan vervanging toe, het ding heeft kuren en last but not least ik wil een nieuwe camera… Gelukkig heb ik bij al mijn aankopen wel gechecked of het herfst en winterproof is. Aangezien ik veel vestjes heb, komt dat ook goed…Jeetje het lucht echt even op om het hier neer te zetten en het helpt me ook weer even te relativeren….

2 responses to “SHOPshopSHOPshopSHOPshopSHOP

  1. Hihi🙂 Erg he, ik heb ook van die periodes, ik herken het zo.
    Mag van mezelf nu ook niets meer bestellen bij H&M en dat soort internetshops.
    Beauty aankopen mogen ook niet meer zoveel (behalve als ik naar Londen ga)
    Kan al die nieuwe spullen soms niet eens meer kwijt.
    En bij H&M is het altijd weer zo’n tegenvaller als je een maand later die maandfaktuur krijgt, terwijl
    je spulletjes al niet meer nieuw zijn😉
    Succes met het aanpassen van je uitgaven patroon !

    • Nou deze maand is het heel erg maar dat komt vooral door de SALE. Ik mocht juist met de SALE het een en ander uitgeven en dat heb ik gedaan en nu is het gewoon weer tijd om de uitgaven in te dammen. En dat komt goed..Nu weer even de focus op andere zaken leggen :-)…

Leave a Reply

