Jean Paul Gaultier Haute Couture Fall Winter 2010-11

We weten wel dat de Fransen chauvinistisch zijn. En ik bedoel daar gewoon mee dat ze trots zijn op hun land! Een hele mooie eigenschap al gaan ze daar soms iets te ver in. De afgelopen weken waren ook wij, nuchtere Hollanders chauvinistisch. Kijk maar naar de beelden van het Museumplein, de rondvaart door de Amsterdamse grachten, wij mogen trots zijn op Nederland. Sommige ontwerpers laten ook zien dat zij trots zijn op hun land. Een ervan is Jean-Paul Gaultier…..En ik word meteen hebberig, ik wil ook panty’s met de Eiffeltoren erop. Supergaaf toch net panty’s met de Eiffeltoren. Deze komen zeker op mijn wishlist en ik ga proberen om eraan te komen!! Love it Jean-Paul MERCI…

En surprise surprise Dita von Teese was een van de modellen op de catwalk en ze gaf een mooi showtje weg!

http://www.ablogcuratedby.com/

Leave a Reply

