LOVE IS IN THE AIR

De laatste tijd heb ik het ontzettend druk. Zo druk dat ik bijna niet toe kom aan Twitter of om aan mijn blogje te werken…Best vervelend want ik heb de laatste tijd leuke spulletjes gekocht die ik absoluut nog wil showen aan jullie. Ik moet ook zeggen dat ik geniet van het heerlijke warme weer en ik eigenlijk nog helemaal geen zin heb in de herfst/wintercollecties. Maar ik kreeg gisteren al een H&M catalogus binnen met de laatste herfstmode. Zit ik te wachten op al die warme kleding?? Nee niet echt maar het ziet er al wel leuk uit…..

Ik merk ook dat ik een ontzettend onsamenhangend stukje aan het schrijven ben..hihihihi Ach ik sluit af met deze foto die ik op http://showundtell.blogspot.com tegenkwam. Supercute en de foto heeft de titel bug lovin…Hoe toepasselijk….

Leave a Reply

